Fyra Guld M till Zellout och våra uppdragsgivare

Det har gått en vecka. Vi nyper oss i armen, men det är fortfarande högst verkligt – vi vann fyra Guld M när Marknadsföreningens tävling avgjordes i Uppsala 28 februari. Bästa byrå, bästa kampanj med UL, mest kreativa tillsammans med Bjerking och vår uppdragsgivare Cilla Fischer blev Årets marknadsförare med filmerna vi gjort för Sirius fotboll.

För oss på Zellout är kreativiteten satt i främsta rummet, men det är inte alltid så lätt att bedöma hur bra vi gör ifrån oss. Därför är en sån här tävling, där jurymedlemmar runt om i Sverige bedömer jobben, viktig för oss. Extra bra känns det eftersom vi inte var riktigt nöjda med vår kreativa höjd 2016 och jobbade hårt 2017 för att utbilda oss, inspirera varandra och tillsammans med våra uppdragsgivare utmana oss. Det här är ett kvitto på att vi är på rätt väg.

Vi är ödmjuka och vet att nu är det bara att fortsätta arbeta hårt. Vi skulle själva inte säga storslam, men det är inte så pjåkigt att mediahuset UNT sätter den etiketten.

Årets byrå!




Årets kampanj tillsammans med UL – Nya linjenätet.




Årets kreativa tillsammans med Bjerking för montern på Stockholm Business Arena.




Cilla Fischer blev Årets marknadsförare för filmerna vi gjort för Sirius Fotboll.